Конспекти уроків

Тема. Біологія – наука про життя. Основні властивості живого.
Мета. Освітня. Ознайомити учнів з наукою про життябіологією; сформувати уявлення про біологію як науку, що вивчає живі організми; поглибити знання про відмінності живої і неживої природи; дати поняття про основні ознаки життя.
Розвиваюча. Розвивати уміння порівнювати тіла природи між собою та робити відповідні висновки; уміння логічно мислити та давати розгорнуті відповіді на запитання.
Виховна. Виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища; проводити просвітницьку роботу з метою усвідомлення того, що біологія має важливе значення для вирішення проблем сьогодення, тому що її вважають наукою ХІХ століття.
Тип уроку. Засвоєння нових знань.
Форма уроку. Урок – засвоєння.
Місце уроку в навчальній темі. Вступний.
Методи і методичні прийоми:
1.Інформаційно - рецептивний:
а) словесний: інформація, пояснення, розповідь, бесіда.
б) наочний: ілюстрація, демонстрація, ТЗН.Прийоми навчання: виклад інформації, пояснення, активізація уваги та мислення, одержання з тексту та ілюстрацій нових знань.
2.Репродуктивний.
Прийоми навчання: подання матеріалу в готовому вигляді, конкретизація і закріплення вже набутих знань.
3.Візуальний: складання схем.
4.Сугестивний: застосування різних видів мистецтва.
5.Релаксопедичний: фізкультхвилинка.
Міжпредметні зв’язки: природознавство, історія.
Матеріали та обладнання: малюнки, слайди.
Основні поняття та терміни: біологія, автотрофне і гетеротрофне дихання, біологічні науки: ботаніка, мікологія, зоологія, бактеріологія, анатомія, морфологія, фізіологія, екологія, систематика, таксон, вид, царство.
ХІД УРОКУ

Немає коментарів:

Дописати коментар